• وبلاگ : نورالهدي
  • يادداشت : انجمن حجتيه 2
  • نظرات : 12 خصوصي ، 13 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اسد 
    فرا رسيدن سال 1387 هجري شمسي را که مقارن با ايام خجسته ميلاد فرخنده خاتم الانبيا و المرسلين است به همه هموطنان گرامي و تمام جويندگان حقيقت تبريک و تهنيت عرض ميکنم .
    اميدوارم سال جديد سال خود آگاهي و درک صحيح تعاليم قرآن و بيانات معصومين (ع) باشد و خداوند متعال به همه ما قدرت درک معرفت امام زمان حضرت مهدي (عج) را فراهم نمايد تا مدعيان دروغين مهدويت منزوي و پيروان نا آگاه آنان متنبه شوند .
    آرزو منديم که اين نوروز سرآغاز ظهور امام زمان (ع) و اين سال , سال شروع امامت و ولايت مهدوي باشد . آمين يا رب العالمين
    پاسخ

    به نام خدا با عرض سلام دوست عزيز از لطف شما ممنونم و اميدوارم شما هم سال خوبي داشته باشيد يا حق
    + باقر 

    سلام

    مواضع شما در تحليل سوابق انجمن بيشتر شبيه مواضع توده ايها و كمي تا قسمتي بهائيان است تا يك دلسوز به انقلاب اسلامي ،

    حتي عماد باقي كه به نوشته ي كيهان به نفع بهائيان ستون مربوط به ًبابً را از كتب تاريخ مدارس حذف كرده در كتابش به اندازه ي شما خودش را لو نداده بود (كه البته به خاطر تهمت هاي ناروايش به انجمني ها چهره ي ضد انقلابيش آشكار و مفتضح و گرفتار شد)..

    اگر شما حضرت امام (ره)را قبول داريد چرا فتواي كتبي آن حضرت را در تاييد مرحوم آقاي حلبي و اجاره ي پرداخت از سهم مبارك امام زير نظر ايشان براي فعاليتهاي انجمن ناديده مي گيريد؟؟؟هيچ مي دانيد اگر مرجعي از حكمي عدول فرمايد، با فتواي كتبي مجدد اين كار را انجام ميدهد؟ آيا حضرت امام يا مراجع عظام ديگر ، فتوايي كه حكم قبليشان را در تاييد فعاليتهاي انجمن رد نمايد مرقوم فرموده اند؟؟.يا فتاواي ديگرشان بدون استثنا وجملگي تاييد مكرر و مجدد خدمات انجمني هاست؟ (كه صد البته اينگونه است ) شايد از اين فتاوا بي اطلاعيد؟ كه از يك محقق بعيد است .يا شما كاري به حكم ولي فقيه و مراجع عظام نداريد. و تراوشات ذهن مبارك را عرضه مي كنيد؟

    كه در اين صورت توصيه مي كنم به فرمايش حضرت سيد الشهداء امام حسين عليه السلام عمل كنيد كه فرمود:اگر دين نداريد ، لااقل آزاد مرد باشيد.

    پاسخ

    به نام خدا با عرض سلام واقعا متاسفم كه با اين همه استنادي كه ارائه كرده ام باز هم سخن به بيراهه برده ايد دوست عزيز بهتر است به جاي تهمت زدن به اين و آن كمي قران مطالعه كرده و در افكار خود تفكر نماييد تا ببيينيد ايا افكارتان با اموزه هاي قراني سازگار است يا خير يا حق
    + سجاد 

    سلام

    لطفا در باره تاييد فعاليت انجمن حجتيه توسط مراجع توضيح بفرماييد

    اسنادش در لينك زير است:

    http://feghahat.blogfa.com/

    + حسين زاده 
    براي اشنايي با انجمن حجتيه www.marzbanan.blogfa.comمراجعه كنيد

    با سلام

    از بازديد شما از وبلاگ اينجانب تشكر مي كنم

    وب خوبي داريد

    اميدوارم كه با هم مراوده داشته باشيم